Specjalizacje - EUCIP Professional
Professional> Specjalizacje> Kierownik Biura Obsługi
Kierownik Biura Obsługi
Help Desk Supervisor

Kierownik Biura Obsługi powinien być skuteczny we wspieraniu technicznym użytkowników, w związku z tym musi posiadać wiedzę z zakresu konkretnych technologii (serwisów sieciowych), być zaznajomiony z kontraktami SLA (podpisanych między odbiorcą a dostawca usługi) [ang. Service Level Agreement] świadomość priorytetów biznesowych klientów, typowych zagadnień, jak również pozytywnego stosunku do rozwiązania zaistniałego problemu oraz relacji z klientem.

Stanowisko to wymaga minimalnego doświadczenia zawodowego udokumentowanego czynną pracą w tym temacie na poziomie minimum 12 miesięcy. W przypadku niespełnienia powyższego warunku, kandydat może przystąpić do egzaminu, lecz w wyniku certyfikacji uzyska jeden z niższych stopni przed tytułem Kierownika Biura Obsługi

Pobierz pełną dokumentację dotyczącą tej specjalizacji.
dokument w formacie PDF - odczyt np. przy pomocy programu Acrobat Reader
 
Administrator  |   PTI  |   CEPIS  |   EUCIP  |   ECDL-Polska  |   Pomoc / Zgłoszenie problemu
 
Wszystkie prawa zastrzeżone - Copyright © 2007, Polskie Towarzystwo Informatyczne